Produkty oferowane w Sklepie są sprzedawane przez GOSPODARSTWO SADOWNICZE JANUSZ DZIEKAN NIP: 9161284214 ul. Sadownicza 17, 56-320 Wierzchowice wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Sadownicza 17, 56-320 Wierzchowice, dalej jako Sprzedawca, 

Ze Sprzedawcą możesz się skontaktować pisząc na adres e-mail: sad.dziekan@gmail.com  lub telefonicznie:  724 737 214.

§1 DEFINICJE UŻYTE W REGULAMINIE 

  1. Sklep internetowy / strona internetowa – strona, na której prowadzona jest działalność Sprzedawcy, w tym m.in. sprzedaż produktów przez Sprzedawcę, 
  2. Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
  3. Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży o charakterze odpłatnym,
  4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość,
  5. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową,
  6. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne szczegóły Produktu,
  7. Dostawa – oznacza dostarczenie Klientowi Produktu przez Sprzedawcę,
  8. Dostawca – podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca, a którego zadaniem jest zrealizowanie dostawy zgodnie z Ofertą i Stroną Sprzedawcy,
  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,
  10. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, 
  11. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta,
  12. Dowód księgowy – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi,
  13. Cena / Wartość  – wartość Produktu wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić za dany Produkt zgodnie z Ofertą,
  14. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień na określonych warunkach,
  15. Konto – zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, 
  16. Umowa / Umowa Sprzedaży- wzajemne prawa i obowiązki pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
  17. Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży.

§2 WARUNKI ZAWARCIA UMOWY

  1. Treść prezentowana na Stronie nie stanowi oferty umowy sprzedaży, lecz zaproszenie do składania ofert zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Przez złożenie zamówienia Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
  4. Oferta Klienta staje się wiążąca po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę oraz potwierdzenia złożenia zamówienia na wskazany adres e-mail. Potwierdzenie to jednocześnie świadczy o akceptacji oferty przez Sprzedawcę, co skutkuje zawarciem Umowy Sprzedaży. Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia oferty bez konieczności podawania przyczyny. W przypadku braku potwierdzenia w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, umowa nie zostanie zawarta, a wszelkie wpłacone kwoty zostaną zwrócone Klientowi.
  5. W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta, zapłaty i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
  6. Po zawarciu umowy, Klient otrzyma potwierdzenie wysłania Towaru na wskazany adres e-mail. W przypadku dostawy częściowej mogą zostać wysłane osobne potwierdzenia dla poszczególnych części zamówienia.

§2 INFORMACJA O CENIE

  1. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają wszelkie wymagane przez prawo podatki, chyba że wskazano jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
  2. Cena Produktu nie obejmuje kosztów Dostawy ani innych opłat, o których Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
  3. Jeśli Cena Produktu została obniżona, obowiązuje nowa cena niższa.
  4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku Produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Ceną najniższą jest cena najniższa w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki. 
  5. W przypadku obniżenia Ceny produktu o krótkim terminie przydatności, obok nowej Ceny widoczna jest Cena przed obniżką.
  6. Jeśli Cena jest dostosowywana indywidualnie na podstawie zautomatyzowanych procesów, Klient zostanie o tym poinformowany przed złożeniem zamówienia.

§3 ZAMÓWIENIA

  1. Sklep jest dostępny dla Klientów przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w soboty, niedziele lub święta będą przetwarzane w następnym Dniu roboczym. Usługi mogą być niedostępne dla Klientów podczas okresowej konserwacji Sklepu Internetowego oraz w razie jego awarii.
  2. Możliwe formy płatności obejmują przelew tradycyjny, przelew elektroniczny, kartę płatniczą lub kredytową, płatność BLIK oraz inne dostępne przez Serwis opcje płatności, a także opcję pobrania (jeśli dostępna dla danego Produktu). Sprzedawca korzysta i udostępnia w Sklepie płatności on-line Przelewy24.
  3. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności natychmiast po złożeniu zamówienia, chyba że warunki Oferty lub wybrana forma płatności stanowią inaczej.
  4. Dodanie Towaru do Koszyka nie stanowi rezerwacji Towaru ani nie stanowi gwarancji stałości Ceny Towaru.
  5. Dokument księgowy potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży zostanie wysłany Klientowi w wersji elektronicznej na adres e-mail Klienta wskazany w procesie składania zamówienia niezwłocznie po wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania Towaru lub/i widoczny w  Koncie Klienta.
  6. Klient, który złożył zamówienie, może otrzymać od Sprzedającego, na wskazany przez  siebie adres e-mail, fakturę elektroniczną. Klient akceptując warunki Regulaminu oraz potwierdzając zapoznanie się z Polityką Prywatności zgadza się, aby Sprzedający wystawił i przesłał fakturę VAT w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106 b ust. 3 oraz art.106n ustawy o podatku od towarów i usług.
  7. Proces zakupu przez Sklep jest następujący:

a) Wybór Produktów i dodanie ich do koszyka zgodnie z instrukcją podaną na Stronie, 

b) Podanie niezbędnych informacji, takich jak dane Klienta, sposób płatności i dostawy,

c) Zapoznanie się z łączną Ceną zamówienia, w tym kosztami Dostawy i innymi dodatkowymi opłatami (jeśli występują zgodnie z Ofertą),

d) Akceptacja Regulaminu, Polityki Prywatności i złożenie zamówienia poprzez dokonanie płatności. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie. 

  1. Zakup Produktów drogą elektroniczną, poprzez e-mail wymaga:

a) Wyboru Produktów i zapoznania się z Ofertą,

b) Podania wymaganych informacji, takich jak dane Klienta, sposób płatności i dostawy,

c) Zapoznanie się z łączną ceną zamówienia, w tym kosztami dostawy i innymi dodatkowymi opłatami, przed akceptacją zamówienia.

d) Akceptacji warunków współpracy i dokonanie płatności. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie.

  1. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie, jeśli Klient nie dokona płatności w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub jeśli dane w formularzu zamówienia uniemożliwiają jego prawidłowe zrealizowanie, pomimo wezwania Klienta do ich poprawienia.

Dostawa

  1. Dostawa zamówionego przez Klienta Towaru odbywa się na terytorium Polski. W przypadku dostaw realizowanych poza Polskę lub innym wskazanym obszarem terytorialnymi, Klient uzgadnia indywidualnie ze Sprzedawcą szczegółowe warunki dostawy. 
  2. Czas realizacji zamówienia, włączając dostawę Towarów,  zależy od terminu przygotowania zamówienia przez Sprzedawcę oraz od terminu Dostawy wybranego przez Klienta Dostawcę. Standardowy czas przygotowania zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, a czas Dostawy to zazwyczaj od 3 do 7 Dni roboczych, chyba że warunki Oferty Sprzedawcy lub Dostawcy stanowią inaczej. Termin realizacji zamówienia, włączając dostawę Towarów, rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
  3. Klient otrzymuje informacje od Sprzedawcy dotyczące:

a) terminu przygotowania zamówienia w Dniach roboczych, oraz

b) terminu Dostawy zamówienia przez Dostawcę w dniach roboczych, zgodnie z wybranym sposobem Dostawy (zgodnie z informacjami uzyskanymi od Klienta, tj. adres Dostawy, punkt odbioru itp.)

  1. W przypadku gdy dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta uprawnienia osób odbierających przesyłkę pod tym adresem nie będą weryfikowane. Jeżeli Dostawa jest niemożliwa lub utrudniona ze względu na podanie niepoprawnego adresu lub adresu, który stał się niepoprawny lub ze względu na fakt, że Dostawa nie została przyjęta pod tym adresem lub nie została tam niezwłocznie przyjęta – odpowiedzialność za to ponosi Klient.
  2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia otrzymanego zamówienia przy odbiorze w obecności Dostawcy. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości, Klient ma prawo zażądać od Dostawcy sporządzenia protokołu z odbioru. 

§4 OBOWIĄZUJĄCE WARUNKI TECHNICZNE 

  1. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług internetowych niesie za sobą ryzyko pozyskania i modyfikacji danych przez osoby nieuprawnione. Dlatego Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, aby zminimalizować to zagrożenie.
  2. Aby korzystać ze Sklepu lub  złożyć zamówienie, Klient musi:

a) posiadać aktualną wersję przeglądarki internetowej z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
b) mieć aktywne konto poczty elektronicznej.

  1. Jeśli korzystanie ze Sklepu lub zamawianie Towarów wymaga dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub złożeniem zamówienia lub zgodnie z informacją dostępną w Ofercie. 

§5 REKLAMACJA I GWARANCJA

1. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.

2. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będącej towarem, nie stosuje się przepisów działu XI księgi trzeciej II tytułu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o prawach konsumenta. 

3. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany lub w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta – również odstąpienia od umowy.

4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Klient udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. 

5. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 

1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;

2) brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową; 

3) brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;

4) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

6. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Kupującemu w zestawieniu z wyglądem Towaru prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Klienta, warunków oświetlenia, itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Klienta, w szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy.

7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

8. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Okres rozpatrywania reklamacji złożonej przez Klienta wynosi 14 dni liczonych od dnia jej otrzymania przez Sprzedającego.

9. Szczegółowych informacji dotyczących ogólnego procesu reklamacji i sposobu postępowania w przypadku chęci skorzystania z tego procesu można zasięgnąć bezpośrednio u Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. Niniejsza procedura ma odpowiednie zastosowanie do §6 Regulaminu.

10. Postanowień niniejszego rozdziału nie stosuje się do Towaru, który służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej.

11. W przypadku objęcia Towarów gwarancją, informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. w Ofercie lub w odrębnym dokumencie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o prawach konsumenta.

§6  KONTO KLIENTA – INFORMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA KONTA W SKLEPIE

  1. Sprzedawca zakłada dla Klienta Konto Klienta udostępniany przez Sprzedawcę po dokonaniu przez Klienta rejestracji. Rejestracja wymaga zawarcia nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Klienta. Umowa ta jest zawierana na czas nieokreślony.
  2. Klient nie może udostępniać swojego Konta osobom trzecim ani posiadać więcej niż jedno Konto. Sprzedawca nie odpowiada za skutki udostępnienia Konta nieuprawnionym osobom trzecim.
  3. Założenie Konta Klienta jest niezbędne do korzystania z Konta, składania zamówień oraz dostępu do Produktu, jeśli są one udostępniane na Koncie Klienta. 
  4. Po rejestracji, Sprzedawca przesyła informacje dotyczące Konta Klienta na wskazany przez Klienta adres e-mailowy. Klient musi ustalić indywidualne hasło do Konta, nawet jeśli hasło zostało wygenerowane automatycznie przez system. 
  5. Klient ma prawo zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta poprzez e-mail lub inną akceptowaną formę komunikacji ze Sprzedawcą. Usunięcie Konta może skutkować utratą dostępu do udostępnionych Produktów.
  6. Sprzedawca może rozwiązać umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Klienta z ważnych przyczyn, zachowując 14-dniowy okres wypowiedzenia. Ważne przyczyny mogą obejmować naruszenie przez Klienta Regulaminu lub/ i obowiązujących przepisów W przypadku Klienta niebędącego konsumentem, umowa może być wypowiedziana bez podania przyczyny, z natychmiastowym skutkiem.

Uprawnienia klienta dotyczące treści/ usługi cyfrowej (m.in. Konta Klienta) 

  1. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. 
  2. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. 
  3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 

1) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów 

2) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową; 

3) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową; 

4) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; 

5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

4. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny. 

6. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy. 

7. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli: 

1) Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub 

2) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.

8. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika. 

§7 PRAWA AUTORSKIE 

  1. Strona internetowa Sklepu Internetowego chroniona jest prawem autorskim. Wszelkie prawa nieprzyznane Użytkownikowi wprost na mocy postanowień Regulaminu są zastrzeżone. Użytkownicy mogą korzystać z utworów oraz baz danych zawartych na stronach internetowych Sklepu Internetowego jedynie w zakresie dozwolonego użytku wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. W szczególności poza określonymi w tych przepisach przypadkami zabronione są dokonywane w celach komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy: reprodukcja, kopiowanie, przekazywanie, dystrybuowanie lub przechowywanie części lub całości zawartości strony internetowej Sklepu Internetowego, o ile nie zastrzeżono inaczej. 
  2. Sprzedawca udziela zgody Klientowi na drukowanie kopii lub wyciągów ze strony internetowej Sklepu wyłącznie do własnego użytku niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  3. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
  4. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. 

§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA ORAZ PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.  W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. 
  2. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku: 
  1. o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  2. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
  3. przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tzw. towar na zamówienie);
  4. przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  5. przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. przedmiotem świadczenia jest dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
  9. cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  10.  zawarcie nastąpiło drodze aukcji publicznej;
  11. przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  12. o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku, których Klient wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.
  1. Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta):

  1. Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma obowiązek zbadać przesyłkę przy jej odbiorze. W razie dostrzeżenia wad i uszkodzeń – Przedsiębiorca ma obowiązek sporządzić protokół przy odbiorze.  W przypadku niedopełnienia ww. formalności, Sprzedawca nie odpowiada za wady i uszkodzenie Produktu powstałe od chwili przyjęcia go przez Dostawcę aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  2. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. 
  3. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

Informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych Klientów zawarte są w aktualnej Polityce Prywatności.

§10 INNE PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA 

  1. Klient zobowiązany jest do: 

a) korzystania z Usług w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu Internetowego, b) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej, podejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji prawnie chronionych, których Użytkownik nie był adresatem,
c) korzystania z Usługi w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Polski, postanowieniami Regulaminu oraz Polityki Prywatności, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami. 

  1. Klient ma prawo powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  2. Klient zobowiązuje się, iż w związku z korzystaniem ze Sklepu nie będzie:

a) naruszał Regulaminu,

b) podawał danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich,

c) naruszał praw majątkowych lub dóbr osobistych Sprzedawcy, ani osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów,

d) dopuszczał się zachowań, które są niezgodne z Regulaminem, dobrymi obyczajami lub obowiązującymi przepisami prawa.

§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia Usług przez Sprzedawcę. 
  3. W przypadku uznania poszczególnego postanowienia Regulaminu za nieważne lub bezskuteczne, nieważność lub bezskuteczność tego postanowienia nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.
  4. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
  5. Prawem właściwym jest prawo polskie.
  6. Sądem właściwym jest sąd polski. 
  7. Regulamin obowiązuje od dnia 13.09.2024

Załącznik nr 1 – Formularz reklamacji

GOSPODARSTWO SADOWNICZE JANUSZ DZIEKAN NIP: 9161284214 ul. Sadownicza 17, 56-320 Wierzchowice

FORMULARZ REKLAMACJI

Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____ 

Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową.  Niezgodność Towaru z umową polega na: _____________  Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________

Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).

Imię i nazwisko, adres Klienta ______________________

Podpis*___________________________

(w przypadku wersji papierowej)

Data …………………. 

Załącznik nr 2- Formularz odstąpienia od umowy

GOSPODARSTWO SADOWNICZE JANUSZ DZIEKAN NIP: 9161284214 ul. Sadownicza 17, 56-320 Wierzchowice

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Odstępuję od umowy z dnia*… dotyczącej*/polegającej na*…..

Imię i nazwisko, adres Klienta ______________________

Podpis*___________________________

(w przypadku wersji papierowej)

Data …………….

* uzupełnić